منوی گروهها منوی گروهها

آخرین مطالب آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب پربیننده ترین مطالب

پرامتیازترین مطالب پرامتیازترین مطالب

وبلاگ وبلاگ

نقش شعبه در عصر دیجیتال


آیا درحالی‌که بانکداری دیجیتال رو رشد است، باید نقش سنتی و فیزیکی شعب را در حال انقراض دانست؟ من بر این باورم در زمانی که بانکداری الکترونیک، مشتریان ثروتمند و باثبات مالی بالا را جذب می‌کند، نقش فیزیکی یک شعبه با همان خاصیت سنتی و قدیمی اش، همچنان محفوظ است. بااین‌حال تحقیقات مشخص کرده است که مشتریان زمانی در روند بانکداری بیشتر سهیم می‌شوند و از آن راضی هستند که این سیستم به‌سوی دیجیتالی شدن...
بیشتر درباره نقش شعبه در عصر دیجیتال »

رضایتمندی مشتری


رضایت مندی مشتری عبارت است از احساسات خوشایند یا ناخوشایند مشخص که از مقایسه عملکرد ذهنی در قیاس با انتظارات مشتری ، ناشی می شود. رضایت مندی مشتری درجه ای از عملکرد واقعی یک شعبه است که انتظارات مشتری را برآورده می کند هر چه کیفیت درک شده توسط مشتری بتواند انتظارات وی را تامین نماید مشتری احساس رضایت بیشتری خواهد کرد و احتمالا حضور خود را تکرار خواهد کرد.
بیشتر درباره رضایتمندی مشتری »

مجلات لاتین درحوزه بانکداری


تمامی مجلات لاتین در حوزه بانکداری برای اطلاع و استفاده علاقه مندان به شرح دیل می باشد: (Bank of America) Journal of Applied Corporate Finance, The ABA Bank Marketing ABA Banking Journal Accounting and Finance
بیشتر درباره مجلات لاتین درحوزه بانکداری »

برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی در بانک مسکن - ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳


با برپایی اختتامیه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی کارکنان بانک مسکن و خانواده های آنهاو با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن و برخی از مدیران امور و روسای ادارات کل این بانک، از برگزیدگان این جشنواره قدردانی شد.
بیشتر درباره برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی در بانک مسکن - ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ »

مسوول جدید روابط عمومی بانک مسکن منصوب شد


مسعود ایزدی با حفظ سمت رییس اداره رفاه کارکنان بانک مسکن که مسوولیت اداره روابط عمومی را ۲ سال قبل به شعبانعلی بهرامپور - رییس سابق مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه رسانه‌ها- سپرده بود ، دوباره به خانه خود بازگشت .
بیشتر درباره مسوول جدید روابط عمومی بانک مسکن منصوب شد »