مرکز ارتباط با مشتریان مرکز ارتباط با مشتریان

در اجراي طرح تکريم مشتريان و جلب رضايت ارباب رجوع ، مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن (call center) در بهمن ماه 1385 و همزمان با بيست و هشمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي راه اندازي گرديد.
 
 کارشناسان مجرب مستقر در اين مرکزهمه روزه از ساعت 8 الي 16 و پنج شنبه ها از ساعت  8  الي 13 پاسخگوي هرگونه سوال در زمينه خدمات و عمليات بانکي مشتريان محترم مي باشند.
  
اين مرکز علاوه بر اطلاع رساني و پاسخگويي در خصوص خدمات و تسهيلات بانک مسکن ، انتقادها و پيشنهاد هاي مشتريان را به صورت 24 ساعته دريافت و با ارائه آن به واحدهاي مربوطه و اعمال پيگيري ، سعي دارد تا پاسخ قانع کننده اي به مشتريان گرامي ارائه دهد.
شهروندان تهراني جهت برقراري ارتباط با اين مرکز مي توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در ساير شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل نمايند.
ضمنا آدرس پست الکترونيک اين واحد جهت ارائه هرگونه نظر و پيشنهاد به شرح ذيل مي باشد:
info@bank-maskan.ir

جهت مکاتبه با اين مرکز:
آدرس پستي : تهران - ميدان ونک - خيابان وليعصر - نرسيده به خيابان ميرداماد - خيابان عطار - پلاک 14

کد پستی : 1994763811


آخرین بروزرسانی 1395/11/24