پنجشنبه 2 آذر 1396
 
 
تاریخ 1396/08/08         ساعت 15:23:28     گروه خبري اخبار صفحه اصلی
بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایتمندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.

 

نظرات کاربران
نظرشما
نام :
آدرس صندوق الکترونیکی :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :