جستجو:  
 
 
     سه شنبه 11 شهريور 1393

مرکز ارتباط با مشتریان
در اجرای طرح تکریم مشتریان و جلب رضایت ارباب رجوع ، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (call center) در بهمن ماه 1385 و همزمان با بیست و هشمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی گردید.
 
 
کارشناسان مجرب مستقر در این مرکزهمه روزه از ساعت 8 الی 16 و پنج شنبه ها از ساعت  8  الی 13 پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه خدمات و عملیات بانکی مشتریان محترم می باشند.
 
 
این مرکز علاوه بر اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن ، انتقادها و پیشنهاد های مشتریان را به صورت 24 ساعته دریافت و با ارائه آن به واحدهای مربوطه و اعمال پیگیری ، سعی دارد تا پاسخ قانع کننده ای به مشتریان گرامی ارائه دهد.
شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل نمایند.
ضمنا آدرس پست الکترونیک این واحد جهت ارائه هرگونه نظر و پیشنهاد به شرح ذیل می باشد:
info@bank-maskan.ir

جهت مکاتبه با این مرکز:
آدرس پستی : تهران - میدان ونک - خیابان ولیعصر - نرسیده به خیابان میرداماد - خیابان عطار - پلاک 14
 
صندوق ارسال نظرات :
 
  
کاربر گرامی ،چنانچه برای پیگیری پیام قبلی خود مراجعه نموده اید با وارد کردن کد در کادر زیر می توانید نتیجه ی پیام خود را مشاهده نمایید


کد پیگیری :
پست الکترونيکي :  




گيرنده :
فرستنده :
تلفن :  
موبایل :  
پست الکترونيکي :    
موضوع :  
متن :
نوع :