پنجشنبه 27 مهر 1396
 
 
     پنجشنبه 27 مهر 1396
 

 
 
تصمیمات مرتبط با حقوق شهروندی

1-تشکیل ستاد صیانت از حریم و امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی
2-چاپ بروشورهای راهنمای هیأت بانکی و در دسترس قراردادن مشتریان
3-در اختیار قراردادن فرمهای نظرسنجی از مشتریان در واحدهای بانک
4-نصب صندوق شکایات و پیشنهادات در واحدهای بانک
5-راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات در دیدارگاه الکترونیکی
6-امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیرعامل بانک از طریق دیدارگاه الکترونیکی
7-امکان برقراری ارتباط با مرکز توسط شهروندان با شماره تلفن 1830 و طرح سوالات خود
8-دسترسی شهروندان به آئین نامه ها ، رویه ها ، محاسبات و هزینه ها در دیدارگاه الکترونیکی
9-دسترسی به تالار گفتگو و طرح سوالات شهروندان و دریافت پاسخ از طریق دیدارگاه الکترونیکی
10-ارسال پیامک در خصوص تراکنش های حسابهای مشتریان
11-اطلاع رسانی به گیرندگان تسهیلات چند روز مانده به سررسید اقساط از طریق پیامک
12-اخذ صورتحساب از طریق دستگاههای نمابر ، گوشی همراه و اینترنت
تاریخ آخرین به روزرسانی : 1393/02/01